God kväll

Sitter nu här i mitt nystädade rum, fatta skönt att krypa ner i sängen ikväll med renbäddat, hur underbart är inte det? Nåväl idag har det varit ett litet kalas med massor av fika. Lördagen bestod av att vara bakis, städa lokalen, ha jävligt ont i benen, jobba fem plågsamma timmar och sen däcka hemma med värktabletter och en älskling. Fredagens festande började två och fortsatte kvällen lång, kvällen hade sina höjdpunkter och sina minnesluckor. Men tummen upp för den kvällen. En en stor fet tumme ner för att det bara blir värre och värre i foten, så nu är det inte bara det som jäklas med mig, nej utan den andra foten också. Omedvetet går jag på ett annorlunda sätt för att det gör ont i foten så nu tar knät stryk som fan. Lever på djungelvrål och vetekuddar, det räddar mig helt klart. Men något otroligt bra är att det bara var typ minus tolv och sol idag! Men så klart kunde jag inte njuta av det, har sjukt mycket att göra. Dags att sätta igång, bjuder först på några bilder från 19års firandet
Vi körde en grymt rolig lek, går ut på att ha en korv i ett snöre runt midjan och utan hjälp av händerna få korven i mun. Så det gäller att få den i gung, den som först fångade den i munnen vann. Det var Johanna, hon satsade och det lönade sig, priset var en god mango vodka shot haha. Hon satsade även i dom andra lekarna, fick just ett sms och hon kan inte böja sig för hon har sträck sig. Haha gull Johanna. Tack ni som gjorde en här kvällen till en bra en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;