ลาก่อน

Så typiskt mig alltså, packar allting klart och ringer min syrra i Sthlm och hör vad hon har packat med sig. När hon börjar prata om byxdressar, så kom jag på att jag också har en, sen kom jag på att jag hade en till stor låda med sommarkläder. Så det var bara leta fram den, upptäcka massa nya grejer, bestämma på nytt vad jag ska ha för kläder med mig och packa om! Jag vill ha med mig så mycket, men samtidigt vill jag kunna shoppa hem en massa saker. Så har försökt att rensa så mycket det bara går, enligt mig.

Jag vet att du som läser nu kommer hata mig, men jag måste ju bara få säga. Tänk och vakna i vita hotelllakan, att veta ingen skola, inget jobb, ingen praktik. Ne, ut i 40 graders värme å sol. Äta hotellfrukost som är 3 km lång med en massa exotiska frukter. Smörja in sig, ta på sig sommarkläder, ut på stranden, sola, bada och bara leva livet. Det är vad jag ska göra i två veckor. Är jag lycklig? Ja, jag som är restokig mår som bäst just nu.
Nu när jag förstört ditt humör, kan du tänka att i helgen ska det sluta bli sådär jävla kallt och det väntar vår. Och att det är lov som man kan fylla med massor, som slalom. Men okej, nu ligger älskling i sängen och väntar, väskorna är packade, mp3 är full med härlig musik och hela jag är proppad med längtan!
Säger bara, ba ba!
Hörs när jag är i Thai!

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar tröjan du har i headern..

music is my boyfriend! :D cool

2011-02-23 @ 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;