Don't hold your breath

Nu är det så här, som sagt skulle jag ha praktik till nio på kvällen, var hemma halv tre på natten. Men älska akuten, fyfan så kul. Trodde att sånt bara händer på grey's anatomy men nej nej, riktigt roligt. Fast mindre roligt var det att försöka somna med världens värk på natten, sen ringer klockan några timmar senare, kl 6.10 för att vara exakt, då var det bara att hoppa in i duschen å dra sig till skolhelvetet. Överlevde skolan och en runda på stan, fick mina ärenden gjorda. Är så trött så tänke ta en powernap, som jag suger på, har legat i sängen typ 10 minuter men då känner jag ännu mer hur fruktansvärt ont det gör i foten å knät. Så nu sitter jag med skönaste filten och en loka. Nu ska jag ta reda på mitt rum, till att börja med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;