Brunt å kladdigt

Sliter med plugget och det går inge vidare, har fått lite gjort men det var riktigt svårt att plugga idag och jag känner hur huvudvärken blir värre och värre, och hur ögonen svider. Dags för att ge upp tycker jag. Förresten fick hemmagjord chockladmousse och tänkte jies. Men jag har aldrig ätit en hel skål själv eller vad man ska säga, enda gångerna jag har ätit chockladmousse eller daimmousse är när jag har smakat av någon. Okej det är grymt gott, men bara dom två första tuggorna. Jag har nu ätit tre och mår illa. Det är alldeles för söt och mastigt för min smak, vill ha vattenmelon och mango eller varför inte en hel buffe med frukter? Ja tack! Men måste erkänna att första tuggan av pappas chockladmousse med hackade bitar var gudomlig. Nu, klunka upp te och sedan ska jag testa något nytt, sätta mig en vardagskväll framför soffan och se teve, utan läxor?! Det är inte vanligt för Lisa. Men känner att jag behöver det, ska tagga lite för imorgon ringer väckarklockan 5.15. Kill me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;