Amen

Hoooh! Äntligen är det gjort, har föreläst i kyrkan på gudstjänsten i predikastolen med mik! Föreläste ju om min resa i Ghana, om barnhemmet, skolan, deras liv och sånt. Var himla nervös men det gick bra. Jag berörde faktiskt några, två små gummor satt och fälde några tårar och många om fram till mig och sa, gud välsigna dig! Och jag som inte brukar vara i kyrkor kan inte sånt, och ba: tack! Kom på sen att man kanske borde sagt desamma, haha. Men nu är det gjort!

Efter det blev de jobb på donken, och hittade Ida å Johan där så fick skjuts hem, skönt. Såg även Johanna där, vårt umgänge e så nyttiga. Men flott e gott. Nåväl, nu är jag lycklig efter fått sett solsidan och nu väntar en dusch och en stor kopp te. Imorgon är det en ny dag, en ny vecka och faktiskt ser jag ifram emot den här veckan, den innehåller mycket bra saker, som alla hjärtans dag, blir 19 år, ska på mässa i Pite och partaj. Oh förresten tack för kommentarerna, god natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;