16.24

Erkänn att det är den här tiden man är hungrig som ett as och kan äta vad som helst? Men jag känner lukten och alldeles snart är maten färdig. Men tänkte bara säga att jag har varit på möte idag, vi pratade om hur vi skulle lägga upp det hela, för jag ska föreläsa om min resa i Ghana på en gudstjänst! Förstå ni vad hemskt, stå där i predikstolen och hålla i en mick och prata för församlingen. Nåväl, kommer nog överleva och ska bli kul att få dela med mig av mina upplevelser. Kommer nog påverka många och få dom att börja tänka till och uppskatta allting lite mer.
Nu hörde jag det jag har väntat på! "Maten är klar" Så jag springer!
T'ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;