Thank god its christmas

Hoppla vad tiden flyger! 9 dagar kvar i mitt älskade London och 17 dagar tills tomten kommer. Dock har jag noll julkänsla, går utan vantar, ingen snö, inga kalla kinder, inge julpynt i rummet, inge av mammas hembakade fika. Inga av min jultraditioner finns här, dock finns så mycket annat bra, all mysig belysning över hela London. Fick mer julkänsla när jag fick en chockladkalender av mamma. Fick även mitt favorit te, tack så mycket, det lilla gör så mycket! Annars då? Helgen var bäst. Syster åkte hem igår, hemskt men shit vad kul vi har haft. Vad ska jag börja berätta? Mina favoriter är alla besök på Starbucks, utgångarna- 2 dygn i en hotell-lägenhet, musikalen, shoppingen och allt mys. Det var så skönt att få sova nära någon haha men att få känna lite närhet. Men nu är det tillbaks till att lägga sig själv i den kalla sängen. Nu ska jag städa mitt rum - de e kaos. Började lyssna på julmusik men kände att jag blev bara lite nere, ville bara hem till julstämningen så slår på en jul-dancehall-låt. Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;