Sister love

Jag är som ett barn som väntar på jultomten. Väntar spänt på smset från Sara så jag kan börja ta mig mot Victoria Station och möta upp henne. Ska bli så otroligt skönt att få träffa en så nära, har varit ifrån alla mina närmsta alldeles för länge. Den helgen kommer bli bra det vet jag. Det är så kul nu när hon får komma och hälsa på mig, annars är det alltid jag som ska komma till henne och hennes nya bostäder. Men nu äntligen får jag visa henne något nytt. Sist vi reste tsm var i Thailand som var helt underbart, började titta på bilderna och nu sitter jag och tittar på utomlandsresor? Började sakna värmen, sol, bikini och bad så grymt mkt. Tänk att bara kunna ligga i värmen med något kallt i handen och känna lugnet? Mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;