4 days left

Oj vad det är fullt upp hela tiden och tiden bara springer förbi. Hinner inte alls med. Har fyra dagar kvar i älskade London och jag har haft min sista helg. Den var så grymt underbar. Var med Molly och vi hann rätt mycket, två utgångar - sleepover -middag - shopping på Westfield - bio och massa med svammel å skratt. Har varit på en nagelsalong och använt mitt presentkort och herregud vad fina naglarna är nu, om man alltid skulle kunna ha dom så här. Annars så är jag typ fortfarande bakis, förskyld och trött. Ikväll blir det ett bad med ansiktsmask å hårinpackning, sen skypemarathon och en tidigkväll. Nu hämta pojken, en bild från helgen, xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;