When i sleep

Morron morron, snart ska jag slänga mig på cykeln och trampa mot jobbet, i regnet.. Jag vet att ni är avundsjuka, extra mycket när ni ligger just nu och sover, jag vet. Men jag kan njuta åt er, ingen fara. Efter en hel del spring på ava i 8,5 timma så väntar en lång resa till uppsala. Men det däremot ska bli skönt och roligt på riktigt. Fast lite sorligt ändå, min pojkvän har packat ihop sina grejer och flyttar nu till uppsala. Kommer aldrig vilja sätta mig på tåget och tuffa tillbaka själv till LÅ. Har samlat ihop alla hans tshirtar och mjukis tröjor, inte ok. Men det här är faktiskt början på något bra. Har faktiskt sparat några tshirtar i smyg som jag ska sova i, dont tell him. Kan inte häjda mig nå mer, cykeln väntar, fan vad kul att gå ut i kylan och bli blöt. Yey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;