Update

Tar en titt hit och inser att de här med vardags bloggande kanske jag inte är så duktig på. Spenderar inte så mycket tid framför datorn, speciellt när jag inte är hemma. Men ger bloggen ett levnadstecken och slänger ut några ord. Uppsala har hitills levererat väldigt bra. Grym sushi, movits, ölkorv, alkohol i för stora mängder, dans och en hel del annat bra. Mysig stad dock har vädret inte varit på topp, håller tummarna för en solig dag imorgon. Men får väl börja inse att hösten närmare sig, plus befinner jag mig i söder = regn. För övrigt kan jag meddela att det känns väldigt skumt att inte börja skolan idag. Att veta att valen jag gör nu kommer påverka min framtid vädligt mycket. Tankarna snurrar runt och det är inte lätta val. Nåväl, nu flingor å chai te.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;