This is your time

Haft två underbara veckor i Uppsala/Sthlm. Just nu händer det rätt mycket. Ovanligt att inleda hösten utan skola eller dagis. Jag är fri, jag får göra vad jag vill. Problemet är att jag vill för mycket, så jag vet inte vad jag ska börja med. Men en sak är säker jag ska inte stanna i Luleå allt för länge. Kan inte stanna och vänta på att jag ska veta vad jag vill. Utan det kan jag komma på medans jag gör något äventyr. Gick på intervju i Sthlm och fått jobbet jag ville ha. Väntar på mitt läkarbesök, om inte foten förstör mer så sticker jag till London. Äntligen händer något! Sen jag kom hem igår har jag rensat hela mitt rum, ännu inte klar. För jag går igenom verkligen allt, allt som finns i mitt rum. Sedan ska jag även ta tag i alla mina saker från vinden. Känner bara för att ordna upp allt i livet och börja uppleva annat. Så därför jag inte tid för datorn just nu, inte ens tid för att sova. Klockan 7.30 ringde klockan och då var det Arbetsförmedlningen, Swedbank, Läkarhuset och massa såna ärenden. Men nu är det gjort och nu jävlar jag ska få koll på allt i mitt lilla liv! Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;