Sometimes

Om allt går som planerat så har jag mina gabela shoe hemma i mitt rum nästa vecka. Dom som jag mest ville ha, i 36, vita till studenten. Sweet. Idag den tjugosjunde april har jag joggat för typ först gången sen jag sprang milen förra året i maj. Alltså typ ett år sen. Sist jag var vältränad var när jag tävlade i simning alltså drygt tre år sedan. Alltså är jag sjukt otränad, stor abstines efter att träna eftersom jag hatar att ta det lugnt. Men imorse tänkte jag skitsamma, foten blir ändå bara värre och värre så varför inte? Det var härligt som fan men jobbigt om något! Darriga ben och blodsmak i munnen, mums. Det går inte att beskriva hur lycklig jag skulle bli om jag inte hade problem med foten, tänk att kunna springa hur mycket som helst, träna, dansa och jobba. Huvvaligen. Då hade jag varit ett träningsfreak helt klart. Men nu har jag bestämt att det ska inte stoppa mig, ska fan röra på mig ändå, det är faktiskt snart beach 2011! Fast den beachen kommer väldigt tidigit år för mig, om 18 dagar ligger jag i bikini på stranden i turkiet. Just hurry up, right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;