Sista april

Om april månad bara flög förbi? Oja, hann tänka åhh nu är det april och redan imorgon är det första maj. Tiden bara rusar fram. Synd att läxorna står kvar där vars dom var för två veckor sen..
Faktiskt hade jag och mina tjejor planerat att endast plugga igår kväll, men det gick som väntat. Vi lagade as god middag, pratade, måla naglarna, slinga hår och allt annat änn att plugga. Lyckat.
Något som är mindre lyckat är efter middag igår blev min mage stor som en ballong, krampade i magen och mådde allmänt dåligt. Slutade hängades över toaletten, likså hela natten. Natten var hemsk om något. Ska aldrig mer fuska med mjölk! Nu ligger jag i sängen, mår mycket bättre. Magen gör inte ont och inget illamående, wie. Men vet inte om jag vågar äta någon frukost, för jag fick inte ens behålla vatten jag drack inatt. Usch jag vet. Nåväl jag svälter ett tag till och berättar snabbt att det här med beach 2011 går väl inte så bra. I torsdag när jag skulle träna - blev det jobb, i fredags när jag skulle träna - räckte inte tiden till och imorse hade jag bokat in mig på IW - men kändes inte så lämpligt efter den hemska natten på tossin. Men nästa vecka då jävlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;