Sign of a victory

Snacka om det är full rulle all days long. Nu är jag (det är helt otroligt) taggad till att plugga, jag vet konstigt. Men på tanke om att om 35 dagar sitter man på flyget och ska fira studenten i utlandet och om 56 dagar ska vi stå i stadsparken finklädda och gå balen och om 58 underbara dagar står man på flaket och skriker med hes röst, fyfan vad vi är bra! Då är det dags att börja plugga bort högen som finns, så man kan börja njuta av det finns vårvädret som börjar komma. Hitills har jag inte hunnit njuta en minut i solen, så nu jävlar är det plugg som gäller, endast plugg. Fast måste bränna några cd´s med grym musik, till helgens roadtrip.

Jag vet gammal låt, men jag får en härlig känsla i kroppen, längtar tillbaka till africaa och får värsta frihetskänslan. Jag är nog ensam om det, men njut bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;