Något slut.

Det jag skulle pluggat klart i måndags på min ledig dag har jag fortfarande inte börjat med och om en och en halv timma så är det fredag. Nice. Dagen började med praktik 6.30 på sunderby sjukhus, när jag äntligen slutat står jag på busshållsplatsen och drömmer mig bort om att göra en god kalkon macka, plugga och vila. Precis när jag ska kliva på bussen så ringer vikarieförmedlingen å frågar om jag kan jobba på akutvårdsavdelning i eftermiddag, så det var bara att vända på klacken och byta om igen. Äntligen är jag hemma efter en lång dag. Kan ju säga min joggingtur som jag tyckte gick så bra var inte alls en smart idé. Inte kul att vakna inte morse, inte bara träningsvärk. Precis att man kan gå normalt och nu efter en överdrivet lång dag med spring från halv sju på morgon känns det som att jag aldrig ska kliva upp från sängen. Nu en stor kopp te och min efterlängtade kalkon macka! Sen däcka i sängen, njuta några timmar sen upp till den dära jädrans skolan. Godnatt, ni som får sova lite mer, sov och vila åt mig? Thanks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;