I will be right behind you

Förutom skola tog jag och min tjej ett litet besök på solarieöarna och det var välbehövligt. Får mig att längta till solen ännu mer, 18 days to go! Tanken var att plugga men när jag har huset för mig själv, vilket inte händer allt för ofta, så tänker jag nu börja laga en thai kycklinggryta med kokosmjölk (jag är besatt av kokos) och rödcurry. Ska överraska min pojkvän med middag, tända ljus och en mysig kväll. Något som man kan behöva nu mitt i allt vardagsstress. Vill inte tänka på vad jag egentligen borde göra, plugga sönder mig. Men det hinner jag med någon natt, nu njuta av en dag med mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;