I can´t handle this confusion

Att få skaka rumpan på zumba satt fint, däremot smärtan i fossingen är förjävlig. Men för att se det ljusa ikväll så har jag ett nystädat rum, en nybäddad säng och en lång natt framför mig. Skönt de ska bli att sova!, tänkte att det här lovet ska jag ta mig fan sova ut och njuta, men tror ni verkligen att de blev så? Lättare sagt nej, imorse vaknade jag klockan sju av tio ungar som skriker, bråkar och gråter. Fy. Men inatt sover jag hemma, själv. Så det kan inte bli mycket annat än att däcka, allergitabletterna har en förmåga att göra en väldigt trött. Slut babblat för ikväll. Puss å gull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;