Onsdag 22 September, no good

Idag har jag ringt massvis med företag, ingen är intresserad. Börjar tappa energin och hoppet. Samtal efter samtal och alla säger samma sak. Det är okej att dom säger nej när dom är trevliga, men dom flesta är otrevliga och det gör att man tappar humöret ännu mer.

Så nu ger jag upp för idag och fortsätter nästa vecka. Hinner inte ringa något mer i veckan, eftersom min praktik har börjat på onsdagar & torsdagar, och sedan skola fredag förmiddag. Så jag hoppas att jag hittar lite positiv energi tills nästa vecka!
Men en bra grej, en otroligt bra grej:
Ska nog boka resan i veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;