Victory

Klockan ringde sju och då var det upp och hoppa, ut och sälja!! Gick jätte bra, fick sålt allt jag har bakat dom har två kvällarna!

Sålde:
32 st Dumlemuffins
40 st Cocoskaka
27 st Tigermuffins (Eget påhitt, med hackade chockladbitar och cola sås)

Totalt 99 stycken bakelser, fick ihop 930:-

Tanken var att ta 10:- / bit. Men kom till ett företag som var så underbara som köpte otroligt mycket så jag bjöd lite extra som tack. Så därför fick jag inte 990 som planerat. (10kr x 99 st = 990kr)
Men är otroligt nöjd över dom 930kr jag fick ihop, så det ska bakas mera..

Pengarna åker direkt ner i projektburken. (Har gjort om en glasburk, med massa fina Afrika bilder, har limmat fast locket, så när jag samlat ihop alla pengar, ska jag gå till banken och lägga in dom på projektets konto.)

Kommentarer
Postat av: Bastianella

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-08-05 @ 11:33:15
URL: http://bastianella.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;