Torsdag 30 September

  • Mötet med Ingrid i tisdags gick bra, vi pratade om ledighet och bidraget. Frågade även om jag får sälja fika i personalrummet på Kungsfågeln. Så nu ska jag sätta igång med bakning som jag kan sälja imorgon.
  • Jag har betalt anmälningsavgiften och skickat in blanketten. Finally check!!
  • Nu varje gång jag tittar i brevlådan hoppas jag på att hitta ett brev från Volontärresor, men inget igår eller idag.. Hoppas på imorgon! För i brevet finns flygtider, information och massa skoj om resan.
  • OCH..Jag dödade även min första spindel idag!!! Min största insektsskräck, nu dödade den med tuffaste modet någonsin! Fast den var ju inte större än en liten plopp. Men bättre det än inget. Så Ghana, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;