The cakes for today

Puss till mina föräldrar!! För alla ingredienser, formar m.m. Tack pappa som har fixat 13 st lådor var jag kan ha mitt fika i när jag ska sälja. Och tack tack tack till mamma som har bakat med mig i massa timmar både igår och idag. (Tack till min pojkvän som hjälpte till igår också hehe) Allt ni gör, jag uppskattar det! Puss på er!

Kakorna för idag då:
Nu är frysen full, så imorgon när jag är ledig, då börjas det!! Önska mig lycka till..

Förresten,  var till Ulla (skolsjuksköterskan på Kungsfågeln) vi pratade ett tag och jag fick fler tips var jag kan söka bidrag. Tack för det! Gick även till rektorn som planerat men Ingrid var upptagen med annat, så det får bli en annan dag.
Nu behöver jag en stor kopp te så jag kan börja varva ner, vilket är väldigt svårt för mig när jag väl är igång..
God Natt!

Kommentarer
Postat av: Iluta

Men gud vad bra att hon gav dig en massa tipps. (: Du kommer lyckas med de här. (:

2010-09-20 @ 21:58:24
Postat av: Sara

Mmm ser underbart ut! Jag håller tummarna för dig :D

2010-09-20 @ 22:59:52
Postat av: Lisa

Tack så mycket tjejer!! Det funkade att du höll tummarna, fick allt sålt!! :D Puss på er :)

2010-09-21 @ 10:45:21
URL: http://lisasexperiences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;