Thank you

Kanske ska berätta varför jag vill just gör projektarbete om det här?
Sedan jag var liten har jag velat göra ett sånt här arbete, hjälpa dom som har det svårt och göra något som betyder mycket för någon annan. Så jag visste första dagen vi började gymnasiet att jag ska fara till Afrika som mitt projektarbete. Men det var inte många som trodde på mig och ansåg att det var omöjligt. Men jag har inte gett upp, för det här är något jag verkligen vill! Och jag hoppas att det blir en oförglömlig resa.. :)
Jag tog kontakt med en härlig Gunnel Bladh, som är hedersdrottning i Akraman, Ghana. Hon är en helt underbar människa, så mycket hon har gjort för den byn under 15 år är helt otroligt. Jag blir så inspirerad av henne och får mig att inte ge upp. Jag tackar henne för all tid hon har lagt ner på mig. Hon far själv till Ghana nu 22 september, jag hoppas du får en underbar resa.
Idag är vi lediga, men kl. 8 ringer klockan och menar att man ska stiga upp från den underbara varma sängen. Det är bara sätta igång med bidragsjakt! Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;