School..

Idag har jag en sån här härlig dag från 8.15-17.00 så jag hinner inte ringa till företag eller sälja mitt goda fika!! Det får bli tisdagens jobb! På min håltimme ska jag prata med en skolsjuksköterska som har erfarenheter av barnhem i andra länder. Sedan ska jag försöka få tag i rektorn!

Idag på svenska lektionen skulle man skriva dikter, väldigt svårt att komma på så snabbt. Men hann skriva ner en dikt som handlar om projektarbetet, så ni ska så klart få höra den!

"Kärlek och trygghet
det är något som alla inte har
tänk att inte vara älskad
att inte veta vad som väntar
ingen att vända sig till
ingen att kramas med
ingen att dela minnen med
Det är en vardag för många
alldeles för många..."


Längtar att få krama barnen och visa att jag bryr mig, ge uppmärksamhet, sprida glädje och lära dom en massa nya kunskaper!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;