Torsdag 5 oktober

Fick sålt allt jag hade, men hade inte lika mycket att sälja idag men fick ändå ihop 540 kronor!
Gick till banken och la in alla pengar jag fått ihop från fikaförsäljningen och det var 2400:- Underbart!

Sedan pantade burkar jag samlat ihop, det blev 70:-. Dom pengarna åker ner i projektburken, var jag brukar lägga små mynt som jag hittar i min börs, min pojkvän har även lagt ner lite slantar. Innan jag far ska jag tömma burken och lägga in pengarna på projektets konto.

Förresten igår när jag tittade i brevlådan såg jag lycka!! Brevet igår från Volontär-resor AB hade kommit, det var informationsblad och massa annat bra att ha. Men inte flygtiderna, så därför ska jag ringa dom inte och höra hur det går till, vill ha dom så fort som möjlig så jag kan boka inrikesflyget.

Dagen är fullproppad med massvis med uppdrag, men hoppas jag hinner märka lite loppis grejer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;