Tisdag 12 Oktober

Idag for jag runt till olika förtag i drygt 3 timmar och sålde mitt fika. Hade ganska mycket att sälja, och det gick trögt. Men gick till ett företag jag alltid går till, annars går jag aldrig till ett ställe två gånger. Men det här företaget gillar fika, och tack för det! Dom är helt otroligt snälla.

Idag fick jag ihop 1370:-, hur bra är inte det?
Kommer nog bara baka en omgång till sen, eftersom det tar två eftermiddagar att baka och en förmiddag och sälja. Och jag har väldigt mycket i skolan, eftersom jag lägger ner all tid på projektarbetet. Sen måste jag hinna packa och förbereda inför resan också, det är ju trots allt bara 34 dagar kvaaaaaar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;