Projektarbete

Nu är det bara 24 dagar tills jag far..

Väntar fortfarande på information om var jag kommer vara och vilken familj..
Ska lugna mig med att baka fika och sälja för det tar grymt mycket tid, och nu när det börjar närma sig så vill jag börja planera vad jag ska ha med mig och sånt istället. Det är mycket och fixa, har en lång lista "to do". Så det är bara att börja beta av den..
Kan börja med att fråga, finns det  någon som har en gammal mp3, som man laddar via batterier? Så fall, säg till behöver en sån med mig till Ghana, men min laddas via usb, och det finns ingen el där och då blir det klurigt :)
Så just nu väntar jag på informationen från Volontärresor, så fort jag fått den så kan jag fortsatta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;