Project update!

  • Förr veckan så bakade jag och lämnade det i Swedbanks personalrum, på fredag ringde Ingrid och sa att allt var sålt, jag hämtade pengarna och fick ihop 925:-, great!
  • Kanske ska berätta att jag tog kontakt med Swedbank pga om dom var intresserad av att lämna ett bidrag till mitt projektarbete, jag var på möte med dom, och nu är det klart. Om jag bakar 150 stycken lussebullar och kladdkaka till 80 personer får jag 5000:- för det! Med alla ingredienser, påsar och sånt går jag i vinst med minst 3500:-. Men det händer efter resan, eftersom dom ska ha fikat till en julfest på lucia. Tackar Ingrid som är en underbar person som hjälper mig att samla ihop pengar!
  • Har fått tillbaka mitt pass, som jag skickade till Volontärresor eftersom visum skulle fixas, nu är det klart. Nu har jag visumet i mitt pass!
  • I veckan tar jag en paus från bakning, behöver ta igen övrigt skolarbete och andas lite. Det är faktiskt bara 18 dagar kvar, måste börja skriva packlista..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;