Plågsamma måndag

Måndagen är dagen som inviger den nya hemska veckan. Började med skola från 8.15 till 17. Bra start! Sen har jag bara 4 dagar till sen är det helg!

Eftersom jag har grymt mycket att plugga så har jag bestämt att jag ska försöka plugga till jag tuppar av och inte lägga ner så mycket tid till att baka. Eftersom det tar otroligt lång tid och kostar. Lägger ner all min tid till projektarbetet vilket inte är så smart, för jag har inte lämnat in en enda uppgift sen höstterminen startade. Så det kanske är dags eller?
Men nu är det dags för en power walk i friska luften med Madde å Elin, det är välbehövligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;