Måndag 4 Oktober!

Helgen har varit fullproppad med jobb, jobb och ännu mera jobb. Så jag har inte hittat någon lucka för att baka. Ska försöka hitta någon tid åt det så fort jag kan. Idag går jag skola till fem, och har lite ärende att sköta. Så fort jag kommer hem ska jag försöka lägga ner tid på att baka..

Veckans mål:
- Få brevet av Volontärresor
- Baka - Sälja
- Berätta vilka vacciner som behövs ta osv.
- Lägga in pengar på banken från fikat jag fått sålt
- Möte på onsdag 10.30
- Samla in, märka, ordna, lämna in loppisgrejer.

Får börja med dom, finns mycket mycket mer..


Kommentarer
Postat av: Jimiris

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2011-04-24 @ 20:51:04
URL: http://jimiris.blognownow.com
Postat av: Anonym

Rayban solglasögon till salu. Svarta Wayfarer. HELT NYA med alla tags kvar. Nypris ca 1499:- jag säljer mina för 550 (frakt inkluderad i priset) FÖRST TILL KVARN... Kolla här: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-svarta-rayban-wayfarer-rb2140.html



Likadan modell som de Kenza precis köpte :)

2011-04-24 @ 21:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;