Måndag 11 oktober, längtar!!

Jag tror att jag har läst alla bloggar som finns som handlar om volontärjobba i Ghana på barnhem. Jätte intressant och se hur dom har haft det, vad dom tyckte och hur dom reagerade. Jag har kommit fram till att alla tyckte att det är otroligt hemskt och går inte beskriva, många nätter hade varit jobbiga, då dom bara låg och grät för dom förstod inte hur dom kan har det så illa. Jag längtar otroligt mycket att få se allt, lära mig hur dom lever, sover, äter, allt!! Om 35 dagar står jag i en by i Kumasi. Kan inte förstå det..




Hoppas på att få mer information om var jag ska vara, på vilket barnhem, vilken familj, vilka andra volontärer osv.

Nåväl, dags att plugga vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;