Mmm!

Hann baka två stycken långpannor med gula rutor. Awesome kaka, måste bakas. Smälter i munnen!
Så imorgon ska det säljas!
Måste bara tacka mamma för hon ger så mycket tid till min projekt. Handlar och hjälper å baka. Nu har vi märkt alla grejer till loppisen. Jag ska ställa upp på en loppis som är på lördag på Stadsöskolan i Gammelstad. Det var mycket att märka, men nu är det mesta gjort!
Tack till min kompis Sofia och min mormor som gett mig grejer som jag kan sälja, och vart går pengarna?
PROJEKTET!
Tack för idag, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: pumpkin

mhm gula rutor måste smakas hehehe ;)

2010-10-05 @ 21:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;