Massvis med bakning, och lite vaccination!

Ikväll var det dags för med bakning, eftersom imorgon ska det säljas! Ikväll har vi bakat mycket!! Så läxorna får jag ta i veckan. Idag bakade vi muffins, jag har ju gjort dumlemuffins förut men då sjönk dumlen till botten och då kände man inte smaken av den. Men då kom mamma på om man köper "Dumle crisp" så kanske dom inte sjunker eftersom dom är lite lättare. Helt rätt mamma, det blev jätte bra. Gjorde även citronmuffins med blåbär/cocos. Sen kärleksmums:

Blir ni inte sugna? Det blir jag, men får bara låta bli, svårt när man känner det goda lukten. Speciellt nu när jag har tagit min första dos av Dukoral och  min första tablett Vivotif. (Vaccin) På ett vaccin får man inte ha intagit någon dryck eller mat inom en timme före och efter. Medan den andra skulle tas med ett glas vatten. Det blev lite tjorv hur man ska få ihop allt, men nu har jag planerat när alla andra doser ska tas med rätt mellanrum. Vissa ska tas med veckors mellanrum och vissa med dagars mellanrum. Nu börjar jag länna att det händer på riktigt!
En vacker dag kommer det information om vilka vacciner man ska ta, men just nu är det fullproppat schema. Men det kommer...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du jobbar på så hårt med projektet, ambitiöst! Du är verkligen en fin människa.

2010-10-12 @ 23:23:41
URL: http://idance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;