Jag längtar inte längre..

Det vände snabbt!! Shit en tjej som var i Ghana hade den här mysiga insekten på väg ner för vägen till sin säng. Jag kan berätta, hade jag ens sett en sån här, jag hade tuppat av. Jag blir rädd för små spindlar hemma, hur ska detta gå? :O

Tänk och vakna av att den ligger på en?:O

Nu vill jag inte fara, haha. Hur i hela friden dödar man en sån? Hemma tar man lite toapapper, men tro inte att jag ska döda en sån här med papper!!


Man ser ju ögonen!!! Snälla gud gör så jag slipper se en sån här. Det kryper i hela kroppen min! Men det här ska inte stoppa mig! Ghana here a come..

Kommentarer
Postat av: Jackmarlen

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-02-20 @ 18:39:30
URL: http://jackmarlen.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;