Inge bra alls

Eftersom det var många företag som sa att dom var intresserad av att lämna bidrag till mig så har jag väntat på deras svar nu i flera veckor, tror det har blivit en månad till och med. Så idag bestämde jag mig för att ringa upp och höra om dom har tappat intresset eller inte fått mitt mail? Svaren man fick, endast negativa!!

Utom ett! Men dom kan inte bidra ekonomisk, utan med några leksaker till barnhemmet. Ska hämta dom under veckan så ska ni få se vad! :)
Jag ringde några andra företag, ingen intresserad utom en. Men jag hoppas inget, för som dom kanske är som alla dom andra företagen och säger att dom jätte gärna vill vara med och hjälpa så hör dom inte ens av sig. Så jag ska inte hoppas, får bara se hur det går..
Men jag förstår inte hur dom som svarar tänker, var hellre ärliga på en gång och skapa inget hopp. Säg direkt hur det ligger till och var inte så otrevliga, jag får så många tråkiga kommentarer. Då tappar jag verkligen lusten till att ringa fler. Nu är det ringt färdigt. Tur att det är ett förtag som redan har bestämt sig för att sponsra, dom är kloka dom!
Ska lägga ner energi på att tänka på allt jag kommer att få uppleva om drygt en månad. Det kommer bli helt sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;