Fredag 1 oktober, motgångar

Nu går det tungt! Bakade mellan allt jobb, skola, praktik. Det blev en avancerad kaka:
(Ni anar inte hur mumsig denna är!!)
For tidigt i morse till skolan och lämnade min projektburk, informationsblad och fika i kungsfågeln personalrum. Trodde att jag skulle få sålt bra eftersom lärare ser projektarbetet på ett annat sätt, och för 10:- får dom underbart gott fika och bidrar till något otroligt bra. Men tyvärr var det bara fyra stycken som var kloka nog, tack till dom! :)
Men så tänkte jag när jag kommer hem får jag i alla fall brevet, tittade i brevlådan, bara reklam!!
Inget svar från alla som sa så här när man ringde runt:
- Det låter jätte intressant, vi kan säkert bidra, kan du maila lite mer om dig?
Jag skickade information om mig, projektet och inget svar. Det har snart tre veckor så lika bra att ge upp att företag vill sponsra.
Jag får hålla mig till bakningen det är det enda som går framåt, fast det tar pengar å tid men får försöka hitta en
lucka mellan allt jobb i helgen.
Förresten vaccinerade mig igår, ska ge information längre fram, vad man behöver ta, vad det kostar osv.
Hoppas att nästa vecka får bättre nyheter!!
Se till att ha en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;