Fail

Det var inte min och mammas dag igår! Vi började med att baka bröd, alla blev olika storlekar men blev ändå helt okej..
Men sen bakade jag en vit kladdkaka med röda vinbär, blev jätte kladdig! Fast det är ju faktiskt en kladdkaka, men den går inte att sälja..
Sen bakade jag en chockladkaka med ett kokostäcke som är sjukt god, men mamma blev väl avundsjuk på mig som gör sådan perfekt kaka, så hon ordnar att den håller på att ramla ner för bordet, men hinner ta emot den så den blev mos! Perfekt! Mosad kaka tror jag ingen vill köpa så den får vi mumsa i oss istället.
Men när jag kommer hem efter jobbet så har hon bakat en morots-kaka, så det är lugnt, tack mamma!
Måste bara tillägga att hon testade laga några lammbiffar med feta ost till middag, fail! Blev cheese till middag för min del!
Så tror vi avstår från köket ett tag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;