Change

Den här bloggen startade jag först för att jag bara skulle ha den som projekt blogg, endast skriva om mitt skolarbete. Eftersom jag sökte bidrag från företag så gav jag adressen till den här bloggen om dom ville veta mer. Men eftersom bara ett företag ska sponsra och jag ska inte söka några mer så jag har valt att den här bloggen ska få handla om allt. Klart jag fortfarande ska berätta om hur det går, men inte ha det som huvudämne. Bara så ni vet!

Så då kan jag lika gärna berätta att nu väntar en hemmakväll med djungelvrål! Känns faktiskt ovanligt skönt, annars brukar man ha en liten ångest över att alla sina tjejer är och festar men jag har inte det. Ska bli otroligt skönt, tänk att vakna upp och inte vara bakis eller ha ångest över gårdagen! Underbart!
Men känns faktiskt lite ensamt här i min säng, hade varit bra med sällskap av min pojkvän. Men får nöja mig med kuddarna ikväll. Ha en mysig lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;