Wild onion

Har typ 7 minuter pa mig, sa berttar kort att hangbron i regnskogen var awesome! Efter alla mina volontar kompisar backade ur igar och gick hem och sov, sa tankte jag, nej vet ni vad man lever bara igang och det har ar kanske min sista fredag i cape coast sa jag drog ut sjalv med Romeo, kvallen i Elmina var grym, alskar musiken! Farligt billigt, 6kr for en shot, men som tur ar sa svettas man ut sa mycket i den varmen nar man dansar. Idag har vi legat och chillat pa ett hotell med pool och havet bara nagra meter fran solstolen, riktigt skont att fa passa pa att sola lite. Har bara hunnit sola 2 dagar, och man klarar bara av nan timme. Sa jag hoppas pa att inte vara lite blek nar jag kommer hem, men nu ska jag ut i varmen igen! Ciaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;