Waiting

Blir tokig, det är 10 dagar kvar till jag åker och jag vet ännu inte var jag ska bo, vilken familj, kommer jag få vara på ett barnhem som jag vill? Så fort jag får ett mail så får jag pirr i magen, så är det reklam eller facebook skit. Nåväl, får hoppas på att jag får det under veckan.

Igår började jag skriva packlista lite smått, och nu känner jag att det händer på riktigt. Blir helt nervös när jag tänker att jag ska resa helt själv, stå där på Arlanda med mina bagage och leta rätt gate..
Nu ska jag plugga fram till jag ska jobba, efter jobbet ska jag och min pojkvän gå ut och äta pizza, har längtat efter pizza hur länge som helst. Nomnom

Jag är helt värdelös på att plugga, jag hittar alltid anledningar till varför jag inte skulle behöva plugga, "Jag måste faktiskt städa mitt rum", "Måste nog kolla om skorna har kommit in", men nu ska jag inte fastna någonstans, nu ett nytt försök till att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;