Tyga Tyga

Vi är ju aldrig nöjda, vi vill ha och vill ha, nytt och mer. Fast man köper nytt så blir det gammalt, och det är inte roligt att ha det något mer. Jag vill inte lägga pengar den här månaden på att köpa sånt här roligt, det får jag göra sen när får upp min ekonomi efter resan, eftersom den har hittills tagit 23 000 kronor, tänk vad mycket fint jag hade fått för det, men tänk vad mycket jag får nu som är mycket mer värd än bara några prylar!

Men nu är det så att jag är besatt av lappar på armbågarna, hittade ingen snygg tröja som har lappar men typ så här, sen har jag tappat två av mina fina ringar från Rhodos så det skulle sitta fint med några nya på mitt smyckes träd, men nu blunda för såna här härligheter. Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;