Tiden räcker inte till

Tänk om man kunde stanna tiden, hur underbart skulle inte det vara?
Jag har otroligt mycket att göra och är sjukt stressad. Nu ska jag börjar packa och fixa allting, sen ska jag hinna umgås och mysa med Olivier.
Idag har jag köpt det sista till familjen, har köpt pepparkakor, Marabou chokladkaka, Polkagrisar, Ljuslyktor med doft ljus och hårda Lux tvålar. Har även växlat pengar, varit på mötet, lunchat med babe, en fika med Ida och Sofia. Sen har jag vandrat vidare till mammas jobb, har skrivit ut lite bilder på nära och kära, när man får hemlängtan och sedan en bild på snö så man kan visa dom vad det faktiskt är, lite svårt för dom att förstå när dom aldrig sett det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;