The praier mountains

Har nog aldrig varit sa slut som igar, borjade aka i varldens trasigaste taxi, inget funkade, var tvungen att putta pa bilen tills den rulla, hastighetsmataren funkade inte, sag nagot som funkade? Sen akte vi pa varldens guppigaste vag, eller vag och vag. Sen kom vi fram till bergen, vi borjade vandra upp, efter 1 min var vi helt slut, i den varmen, i uppforsbacke med stekade sol, men harligt var det nar vi val kom upp. Vilken utsikt! Helt klart vart det, belonade mig med djungelvral ;) Sen efter vi tagit oss ner sa gick vi till nagra grottor, fyfan, aldrig mer! Innan man gick in skulle man ta en shot vodka som ska skydda in, sen in i grottorna. Dom var morka och tranga, fick krypa som apor, det varsta var att det var fullt av fladdermoss och stora spindlar, pa marken, vaggarna och taket! USCH, aldrig mer trodde att jag skulle do! Haha, men jag lever an sa lange :)

Idag ar det sondag sa vi ska med andra volontarer till en pool och relaxa, behovs orkar inte ga na mer pa min fot, den har fatt stryk! Och forresten vet ni hur billigt det ar? En ol kostar 6kr, en smirnoff ice 12kr och ett ciggpaket 6kr. Forstar ni hur bra? :D Hoppas ni har det bra i kylan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;