Nelly - Just a dream

Har äntligen gjort klart teckenspråks berättelsen. Så nu ska jag bara nöta in den, så den sitter till fredag. Den ska vara 3-4 minuter och helst ska man teckna utan kolla ner på pappret. Impossible! Men får göra mitt bästa! Sen är jag fri från skolan i 3 veckor, fri från facebook och alla problem som finns här i trista staden Luleå. Ska bli underbart skönt att komma bort.

Fast kommer sakna dig Oli sjukt mycket, och alla andra godingar omkring mig och mamma och pappa! Kommer nog sakna min säng och djungelvrål ännu mer! Men snart är det fredag, då får jag äta djungelvrål igen!!!! Yeee

Kommentarer
Postat av: vickky

haha sötis! du o dina djungelvrål, ska köpa dig en stor påse till när du kmr hem! <3

2010-11-10 @ 21:16:02
Postat av: Lisa

haha, vet inte hur jag ska klara mig! hehe söt du är! :)

2010-11-11 @ 14:56:07
URL: http://lisasexperiences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;