Kumasi

Nu sitter jag i morkret, harlig musik, mycket manniskor, annorluna lukter och en otroligt varme fast det ar kvall. Idag lamnade vi Nsuta, aven Little Mike. Trakigt men men, vi slipper att bli overfallna av barnen i varan by som springer efter en och ropar "Blondi, blondi how are you?", fast det fanns mycket av det har i Kumasi ocksa, Kumasi ar Ghanas nast storsta stad. Vi akte trotro hit och var en trevlig aktur, bra musik och mycket att se utanfor fonstrena. Vill beratta allt som finns och se men det ar sa mycket, haha. Men shiet vilken skillnad pa standaren i det har huset! Kanns som vi bor pa hotell! Vi behover inte ata pa marken utomhus, utan inomhus pa ett bord! Vi fick sallad till och med! Sangen ar mjuk! Slipper bradorna som skar in i ryggen. Finns till och med en toalett, slipper springa ut i morket pa gatan och kissa! Finns aven en dusch :O slipper hamta vatten i hinkar och halla det over sig bland hons och spindlar. Yey! Idag innan vi for sa solade vi lite, vilket vi inte har gjort eftersom vi har varit pa barnhemmet. Shiet vad den tar, ar rod som en krafta och det branner. Sa ska nog akta mig lite. Idag var det GALET varmt, 35 i skuggan och da ska vi inte tala om varmen som ar i solen. Det kanns som att man ryker..

Imorgon ska vi till Zoo och Ghanas storsta sjo, da javlar ska jag doppa mig! Pa det har internet cafet var det billigt! 3 kr for en timme, men inte sa konstigt eftersom tagenterna flyger av da och da, och det gar javligt segt.  Men battre an inget, right? Nu ska vi bara ta det lugnt, ska bli riktigt skont, ar helt slut. Langtar efter att bara fa ligga och vila och ta det lugnt, finns inte sa mycket kvar av foten min. Men vi har ol som loser sana problem ;)

Hoppas ni har det bra i kylan, saknar er. Varma svettiga roda kramar och pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;