jag lever!!

Finns sa mycket att beratta sa jag vet inte var jag ska borja, kan saga att dom forsta dagarna var fullt med kaos. Men har sett och lart mig sa himla mycket! Det var riktigt jobbigt dom forsta dagarna, men nu har man borjat smalta det och nu forstar man att man inte kan gora nagot at alla problem som finns har. Inget blev som det var planerat, min familj jag skulle bo hos ar bortrest, kontaktpersonen som man hade 24/7 ar i en annan stad, inget ar som det ska sa darfor ska jag hem med dom andra, for jag fick veta att den sista veckan kommer jag annars vara helt sjalv och fa klara mig pa egen hand och det hade inte gatt har, man kan inte lita pa nagon! Jag skulle ha forsvunnit direkt! Men nu ar det lost tack vare min underbara familj, blir en riktigt dyr resa nu, men battre det an att aldrig mer komma hem. Men nu ska vi borja ta oss till var by och duscha, eller hamta vatten i hinkar. Snalla njut nar ni duschar och duscha at mig ;)

Mina babe, nar jag kommer da ar det mys och djungelvral som galler!

Kommentarer
Postat av: Sis

Jag tänkte faktiskt på dig när jag diskade, jag lät inte vattnet rinna i onödan och jag hade lite kallare vatten än jag brukar! hehe :D

2010-11-18 @ 16:43:10
Postat av: vickky

låter härligt tjej! :D hoppas du har det bra, pusss!

2010-11-18 @ 20:27:46
Postat av: Ida

Men gud, hojja! hoppas att allt fungerar som det ska nu då!:) puss

2010-11-18 @ 21:39:13
URL: http://fjortonveckorgi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah du ar alltsa i Nsuta? Det ar samma by som jag och min van var i, hade det helt underbart.



Jag kanner verkligen igen mig i det dar med att forsta dagarna bara kandes som kaos, och ja, de ar inte alltid de basta pa att planera, men far nastan bara vanja sig vid det direkt!



Hoppas och tror att du kommer ha en fantastiskt bra tid!



Clara Kim-Hagdahl

2010-11-19 @ 13:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;