Igår..

..var det som sagt lunch med oli först



sedan växla pengar



sen packa, packa och packa. Klart jag måste ha djungelvrål för att överleva, sedan några tips är dom här påsarna var man kan dela upp saker. Så kommer man ihåg, den gula t ex underkläder osv. Så slipper man gräva genom hela väskan för att hitta en grej. Sedan har jag köpt påsmat, som man blandar med vatten. Kan vara bra att ha eftersom man kanske inte alltid äter sig mätt.



Ovan är presenterna till familjen, som sagt var det svårt att veta vad eftersom man inte vet ålder. Men köpte lite svenska saker, mysiga ljuslyktor och doftljus och några hemmagjorda halsband. Sen slog jag in dom i fint papper. Ska vara kul och se vad dom tycker om chocklad och pepparkakor..



Det här är lite vad jag ska ge barnen, små ficklampor och ballonger, har sedan 22 jättesmå påsar med lego.

Det är lite vad jag har packat, vi får se om det räcker..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;