Förstår

inte hur en del människor tänker, lever dom i en bubbla?

Nå, idag är det dags för lite skola, lunch med min kärlek på Waldorf, sista ärenden på stan, träffa swedbank, sen ordna det sista inför resan typ skriva ut alla försäkringar och biljetter.
Tänk er, imorgon på morgon far jag till stockholm, och på söndag morgon far jag till accra..
Börjar bli nervös i magen min, men det är ändå lite kul. Fast känner mig riktigt irriterad på organisationen, vet ännu var jag ska, på barnhem eller daghem. Måste veta det eftersom om projektarbete styrs av det här, och jag vill ha barnhem! Men jag fick faktiskt veta om min familj igår, för att jag ringde och klagade. Ska berätta mer om den senare, men det kommer bli toppen! Det var synd att man inte fick veta ålder, för igår var det väldigt svårt att köpa presenter till någon man inte vet vem dom är, hur dom er ut, hur gamla och så. Men dom blir nog glad vad dom än får :)
Nu frukost och hoppas att det blir en bra sista dag i Luleå!
(Hade inte skadat att det har legat en sån här ring i en liten påse mitt på gatan, var det står, till Lisa.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;