4 days left, waka waka!

Förstår ni? 4 korta dagar tills jag åker! Can't belive it! Har ännu inte fått informationen blir lagom less, har till och med drömt i natt att jag fick det, men får jag inte det under dagen, då ni. När jag satt och åt frukost så kom waka waka och gud vad jag började längta, ska bli så sjukt kul men samtidigt så hemskt, vet som inte vad jag ska förvänta mig.

Och på tal om ingenting, Rix fm? Vadå "Nyaste musiken" dom spelar låtar som är 50 år gamla, och kommer det en låt som är populär så måste dom spela den 2 år, som Im yours och nu waka waka, shit. Men erkänn att dom kan ju inte stå för det dom lovar, varför varför varför har vi inte The vocie på radio?

Nåväl, dags att rulla till efterlängtade skolan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;