Where are you?

Har skickat ett mail nu till Volontärresor, 2 sidor har jag skrivit om allt dåligt jag tyckte. Allt dom lovade som värdfamilj, Green Turtle Beach osv. Jag har begärt ersättning för dom 8500:- jag har fått betala utöver dom 21000:- eftersom jag tycker att det är deras ansvar att jag som 18årig tjej inte ska behöva vara själv i Ghana och klara mig själv, skulle försvinna första dagen, alla drog i en och man skulle vips försvinna i folkmängden. Så jag hoppas dom tar sitt ansvar och har förståelse att jag hade sparat ihop pengar till den här resan länge och kämpat. Håll tummarna!

Idag har jag sprungit runt på stan med Ida, syftet var att handla klart julklappar. Det blev lunch på Waldorf och några saker till mig istället men det var faktiskt jätte svårt i år att hitta bra presenter. Förslag på julklappar till mamma, pappa, syster, pojkvän, mormor, morfar, farmor.. Något tips hade varit gulligt!
Nu musika och drömma mig bort. Å slurka lite te med nybakat,
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;